29 September, 2009

Aidilfitri 1430H...

Sebut pasal raya sape tak suka,bukan sahaja orang tua yg beraya bahkan budak2 di kampung riang gembira menunggu detik pengumuman raya oleh Penyimpan Mohon Besar Raja-raja..Namun disebalik raya tersimpan seribu kenangan samada pahit/manis..tp setiap orang tak sama kan?mace aku,raya tahun ni byk ku perabis duit,hitung punya hitung huuhuu RM500 jugak habis persiapan raya,tu tok beli baju raya lagi...walau apapun ...aku sedihla..sebab tokleh gi berayo umoh abe ipar kat Batu Pahat,Tahun ni...tp tkpo sbb kedatangan abe ipar aku yg kijo polis kat Kota Tinggi (sekeluargo)pakat maghi berayo kelate...huhuhhu shopping bukan main...kehulu kehilir aku duk bowok abe ipar aku sekeluarga gi jale umah mek ,abe long dan tempat2 menarik kat kelate nih....huhuh......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudah lama tak ke udara melalui laman blog ini...alhamdulillah hari ini dapat on...Insya'Allah saya akan updated sedikit masa nanti