27 Disember, 2009

Istimewakah " rumpai laut??...



hahaaa..yang paling tak aku lupa ketika aku berkunjung ke Kota kinabalu waterfront..disitu pelbagai makanan ade,ade ikan bakar,mutiara,ikan kering,sotong kering dan sebagainya...tp yg paling istimewa buat aku ialah rumpai laut..hahaha sebelum ni aku hanya tengok dalam TV 1 je yang memaparkan kelazatan acar rumpai laut (dale bahasa kelate di panggil sarer)apa lagi.aku cubelah tp bile cube best lak rasanya dan aku pun beli bubuh dale tapawe dan bawak balik ke semenanjung suruh mek aku rasa..tp..........uwek .uwek..uwek..mek aku muntah (mungkin tak pernah makan)tp aku dan isteri aku gomol sampai habis...rasa nak pergi pulak ke sabah klu ade peluang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudah lama tak ke udara melalui laman blog ini...alhamdulillah hari ini dapat on...Insya'Allah saya akan updated sedikit masa nanti