17 April, 2010

Round2 sekitar Kg Air & Keluar Makan nge worih..





Kesempatan yang ada waktu di Sabah, aku dibawa oleh worih aku ronda2 sekitar K.Kinabalu,Pasar philipin, Kg air..haha pd malam tu enjoy sakan la aku pergi beli ikan masin,mutiara dan paling best sekali waktu perjalanan pulang ke Hotel warih kata nak singgah sekejap makan di Dataran Likar (berhampiran sungai Likas)untuk menjamu selera.Terkejut aku bila dapati org2 kat situ semua minum air dalam gelas besar(sebesar jug)...rupa2nya kedai tu adalah yang special di Likas..aku apa lagi,pantang tengok makanan..hehehe bahamla segelas air,hinggakan nak perabih air tu raso boyyah perut aku(dipenuhi air)tek'eh sero nak perabih air segelas besar tu.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudah lama tak ke udara melalui laman blog ini...alhamdulillah hari ini dapat on...Insya'Allah saya akan updated sedikit masa nanti