11 Mei, 2010

TOK SEDARA KU YANG KURANG SIHAT...

Jumaat 8 mei 2010 ; aku sempat berkunjung kerumah tok sedara aku (pok od @ lebih dikenali ngn nama glamour sebagai pok od jawa)...dgr khabar doktor sahkan dia sakit,hinggakan kencing pun bertadah,kaki sembab dan hanya boleh duduk je..alhamdulillah sewaktu kunjungan aku kerumahnya memberi seribu makna baginya kerana bila di tanya secara berseloroh " tok od dah makan nasi ke?dia menjawap aku tok selero lah,tp klu puak2 mung takdop baru selera" hahaha itulah gurauan yg sering di lemparkan olehnya pada aku secara berseloroh.Waktu tu sempatla juga makan nasi berulam kan timun batan, terung bulat & qulai kaki ayam...oh sungguh lazat,dah lama tak menjamu selera dirumahnya,tp bagi aku apa2 pun aku makan tak kisah la yg penting benda tu halal dan boleh di makan,.... mudah2an selepas ini tok od aku cepat sembuh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan