01 Ogos, 2010

BERKURSUS PENGACARAAN MAJLIS






28 & 29 Julai 2010 :aku mengikuti kursus pengacaraan majlis yg di anjurkan oleh majikan aku bertempat di Universiti Malaysia Kelantan Cawangan Jeli,Alhmdulillah byk pengalaman yang dpt aku timba didalam kursus tersebut yg mana penceramah adalah En.Mohamad Jais Bin Mohd Jamil (moderator) yg mana beliau berpengalaman luas dalam mengendalikan program2 besar seperti keberangkatan KDYMM Y.Pertuan Agung,Majlis Rasmi Raja-raja dan sebagainya.Program tersebut dpt membantu aku dalam pengendalian majlis -majlis formal@tidak formal nanti.Byk gelagat2 lucu oleh para sahabat2 dlm kursus tersebut.huhuu Berikut adalah gmbar berkaitan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudah lama tak ke udara melalui laman blog ini...alhamdulillah hari ini dapat on...Insya'Allah saya akan updated sedikit masa nanti