26 Disember, 2009

Kali pertama jejakkan kaki ke sabah

Assalamualaikum,salam sejahtera & 1 malaysia buat semua yg sudi berkunjung ke blog aku yg tk seberapa ni ...alhamdulillah selepas beberapa bulan aku tk dapat updated blog ini kerana kekangan kerja dan sebagainya maka harini aku bersyukur kerana dapat peluang untuk updated dan berkongsi serba sedikit pengalaman ketika aku berkunjung ke Sabah baru2 ini..sungguh tak di duga dan tanpa di sangka aku dpt jejak juga kaki di sana dengan segala kos ditanggung oleh majikan tempatku bekerja.

Ketika mendapat di lapangan terbang MAS(kerana di sana ade 2 lapangan terbang 1 Air ASIA & 1 lagi MAS ),kalau korang dengar pun agak pelik.Tetapi itulah realiti di Sabah.Sebelum mendarat hatiku dan 2 rakan lain masing2 berdebar kerana cuaca amat buruk ketika itu dan pada masa yang sama flight harus berada di udara lebih kurang 25 minit sebelum mendarat ..dan tepat jam 5.45 ptg kami selamat mendarat di lapangan tersebut...dan meneruskan perjalanan dengan taxi airport ke Tanjung Aru (Hotel megah D'Aru) dengan bayaran RM70 dengan jarak tidak sampai 3 KM...oh memang perit rasanya.jika dibandingkan dengan taxi kat kelantan dahla kepelatan pemandu hampir2 dengan bahasa Indonesia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudah lama tak ke udara melalui laman blog ini...alhamdulillah hari ini dapat on...Insya'Allah saya akan updated sedikit masa nanti