01 November, 2010

Tok ayahku yang kian berusia

17 Oktober 2010.Alhamdulilah lepas hampir 5 tahun mok aku (wan)meninggal dunia jd aku berkesempatan berjumpa @ziarah tok ayah aku,walaupun setiap kali aku nintas kot kampung dio,tp aku tengok pintu rumahnya asyik tertutup rapat jah,tp kali nih aku memang juo molek nge dio,serepok muko pintu rumah .wuh rindu betul aku kat dio,dio pung sero sedih jugak lamo tok tengok aku,dia salam nge aku ,dia peluk aku dgn perasae sedih,aku ngucap panje lah jugak sbb aku lamo tok jengok dio.Dio pun tok cekak sangat doh,bil oaku tnya brp umor dio loni,dio sedih dan bagitau aku yang umornyo dah cecah 100 tahun...waktu tu aku ajak dia bergambar dgn aku ,dia cepat2 gi pakai baju sbb suko sgt nak gmbar nge aku.jadi nilah gambar hok aku amik hari tuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudah lama tak ke udara melalui laman blog ini...alhamdulillah hari ini dapat on...Insya'Allah saya akan updated sedikit masa nanti