27 Disember, 2009

Pengat durian or bubur kacang +durian?



Semalam, aku berjalan2 dan round sekitar pulau melaka (berhampiran rumah MB Kelate) tp tak pergi lah umah dia,cume round2 sekitar tu...saje jalan2 nak bersiar2 test kereta lgpun lama dah tak bawa kereta sbb pergi kerja naik motor je yerla tempat kerja ngn umah aku tinggal dalam 5 minit jer jadi rugilah klu naik kereta dah la ekonomi tgh meleset skrg...sepanjang jalan tu aku tengok masyaallah tabarokallah banyaknya buah durian, macam2 jenis ade..mungkinkah pokok durian dah nyanyok sebab skrg ni bukan musimnya.Petang ni niat di hati aku nakgi beli selonggok durian nak balik buat pengat.Bestnya beli roti cicah pengat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sudah lama tak ke udara melalui laman blog ini...alhamdulillah hari ini dapat on...Insya'Allah saya akan updated sedikit masa nanti